Προτάσεις για τον ποδηλατόδρομο επί της οδό Κύπρου-Πιλοτικά μέτρα κυκλοφορίας

Share Button

Κοινοποίηση της Απάντηση μου προς το Δήμο Ηγουμενίτσας:

Σας αναφέρω τα εξής:

Ο δρόμος του πληροφορίας στην οδό Κύπρου και Δαγκλή. Είναι αυτή τη στιγμή ίσως ο πιο εμπορικός δρόμος της πόλης και από εκεί διέρχεται  όλοι σχεδόν η κίνηση των βαρέων οχημάτων και των Ι.Χ. της πόλης.

Παρόλο που είμαι ποδηλάτης και όλες τις δουλειές στο κέντρο της πόλης της κάνω με το ποδήλατο έτσι όπως είναι σχεδιασμένος δεν είναι ευχαριστημένος ούτε ποδηλάτης αλλά ούτε και ο πολίτης που παίρνει το αυτοκίνητο του για να διασχίσει αυτό το δρόμο.

Είδα το σχέδιο και την μελέτη από το Δήμο Ηγουμενίτσας την τεχνική υπηρεσία και έχω αρκετές απορίες πως αυτό το σχέδιο θα προχωρήσει !!

 

  1. Ανάπτυξη Περιφερειακής οδού ή προσωρινά μέτρα κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων να μην διέρχονται από το δρόμο αυτό από τις 09.00 μέχρι της 21.00 (Να υπενθυμίσω ότι η Εθνικής Αντίστασης από την eurobank απαγορεύει την διέλευση των βαρέων οχημάτων ….από που θα περάσουν εφόσον δεν υπάρχει περιφερειακή οδός ???)
  2. Parking οργανωμένα στην είσοδο της πόλης. Μεγάλο χώρο Υποδοχής στην Νέα Σελεύκεια και στο Λιμάνι Ηγουμενίτσας και σύνδεση με την Λεωφορειακή γραμμή για το κέντρο της πόλης , παράλληλα θα πρέπει να οργανώσουμε και τα parking μέσα στην πόλη και να βρούμε λύσεις που ταλαιπωρούν χρόνια τους Δημότες όπως υπόγεια κατασκευή Parking Πλατείας Δημαρχείου, Parking στην Λαϊκή Αγορά (γκρέμισμα της) και μελέτη να τρυπήσουμε το βουνό με υπαίθριο και υπόγειο parking. Όπως και επίσης τα υφιστάμενα Parking να οργανωθούν με σύγχρονα μέσα τεχνολογίας ώστε να παίρνουν παραπάνω θέσεις. Όλα αυτά βεβαία θα προϋποθέτουν parking με χρέωση και κανένας πολίτης είτε δημότης είτε ταξιδιώτης δεν θα μπορεί να παρκάρει δωρεάν το όχημα του. Για τους δημότες προτείνω μια κάρτα μηνιαία ή ετησία ώστε να γνωρίζει την θέση του. Για τους ταξιδιώτες θα υπάρχει ημερήσια χρέωση παντού.
  3. Εμπορικός Δρόμος Κύπρου και Δαγκλή: Κυκλοφοριακό χάος γιατί είναι η πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή της πόλης, εδώ να υπενθυμίσω ότι οι πολυκατοικίες που είναι στο δρόμο αυτό δεν έχει προβλέψει parking για τα οχήματα των διαμενόντων και φυσικά θα αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα με το σχέδιο που βλέπω γιατί δεν θα υπάρχει χώρος να σταθμεύουν τα οχήματα τους εκτός αν βρούμε παραλιακό χώρο και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Παράλληλα ο υφιστάμενος ποδηλατοδρόμος διέρχεται από όλη σχεδόν την παραλιακή ζώνη της πόλης και έχει σχεδόν κατασκευαστεί το 80% του έργου που θα πρέπει να προχωρήσει μέχρι τέλος Μακρυγιαλλυ και μέχρι τέλος Βιολογικού για ποιο λόγο θα πρέπει αυτή τη στιγμή να γίνει και αυτό το κομμάτι ποδηλατοδρόμος εφόσον δεν υπάρχουν οι υποδομές??

 

Αυτοί είναι οι βασικοί άξονες αν θέλουμε να προχωρήσουμε το πολύ όμορφο Σχέδιο ΣΒΑΚ και από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει δημότης που διαφωνεί στο σχέδιο αυτό. Θα ομορφύνει πολύ η πόλη μας και θα γίνει πιο λειτουργική αλλά για να μπορέσουμε να τα υλοποιήσουμε αυτά θα πρέπει να έχουμε ένα σαφές πλάνο διαχείρισης της κυκλοφορίας και να το οργανώσουμε. Έτσι όπως βλέπω την μελέτη αυτή είναι σαν να ξεκινάμε ένα σπίτι από το 2ο όροφο!!

Για να μην παρεξηγηθώ.. είμαι υπέρ των ποδηλατοδρόμων αλλά να υπάρχουν προϋποθέσεις και δεν ασπάζομαι απόψεις διπλό παρκάρισμα στην ζώνη αυτή που δημιουργεί ήδη πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης αυτή τη στιγμή χωρίς ένα μέρος της να είναι ποδηλατοδρόμος…

Η καλύτερη λύση για το κέντρο της πόλης θα ήταν να γίνει ένας δρόμος όπως η 49 Μαρτύρων και να μπορούν τα οχήματα και οι πεζοί να συνυπάρχουν ομοιόμορφα και προς τα εκεί θα πρέπει να πηγαίνουν όλες οι μελέτες της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου μας

Μία Λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μια βοηθητική με ενδιάμεσο  ποδηλατοδρόμο και πεζοδρόμο και κάγκελα ως ασφάλεια για όλους.

 

 

Ρεβης Κωνσταντίνος

Ελεύθερος Επαγγελματίας

Μέλος της επιτροπής διαβούλευσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *