“Μένουμε σπίτι….μαζί!” από το 3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας Β. Μελά

Share Button

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας που ταλανίζει τη χώρα μας, δημιουργούνται ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και μαθησιακές ανάγκες, με κυριότερη την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών και εκτός σχολικής τάξης, ιδιαίτερα το χρονικό διάστημα στο οποίο παρέμειναν κλειστά τα σχολεία.
Με το κλείσιμο των σχολείων στις 11/03/2020 λόγω της πανδημίας covid-19, παρουσιάστηκε επιτακτικά η ανάγκη των εκπαιδευτικών να επικοινωνήσουν με μαθητές και γονείς.
Το 3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας Β. Μελά συμμετείχε στις 27/03/2020 με άλλα 198 σχολεία 5000 μαθητές, σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε ένα E-twinning έργο που κέντρισε το ενδιαφέρον όλων των συμμετεχόντων με τίτλο: “ Μένουμε σπίτι… ΜΑΖΙ!”, με βιωματικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες που δινόντουσαν κάθε εβδομάδα, με αποστολές ενός ήρωα του Άκη Σπιτάκη και τα παιδιά πραγματοποιούσαν με τη βοήθεια των γονέων στο σπίτι.
Βασικός στόχος του έργου αποτέλεσε η υιοθέτηση από τα νήπια, στάσεων και δεξιοτήτων για την μετέπειτα ζωή τους, μέσα στην κρίση της πανδημίας που βιώσαμε. Το έργο στηρίχθηκε στη διαθεματική και ομαδοσυνεργατική προσέγγιση της γνώσης: μέσω ηρώων, παιχνιδιών και πολλών βιωματικών δραστηριοτήτων που ανταποκρινόταν στην ηλικία των παιδιών. Με την ολοκλήρωση δώδεκα αποστολών ενός κεντρικού ήρωα και της παρέας του και την παρουσίαση όλων των έργων που συνόδευαν αυτές, τα συνεργατικά σχολεία, οι εταίροι αλληλεπιδρούσαν και συνεργάζονταν τόσο στη γνωριμία και χρήση νέων εργαλείων ΤΠΕ και web 2.0, όσο και στην ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων ολοκλήρωσης και παρουσίασης των δράσεων.


Σε όλη τη διάρκεια του έργου τόσο οι γονείς όσο και τα παιδιά εξέφραζαν τον ενθουσιασμό τους, τη χαρά και το μοίρασμα θετικών συναισθημάτων που ήταν μεγαλύτερος της αβεβαιότητας και κρίσης των ημερών της πανδημίας covid-19. Υπερίσχυσε η δημιουργία, η συνεργασία και το μοίρασμα συναισθημάτων που έδεσε με ισχυρούς δεσμούς την ομάδα του τμήματος, Νηπιαγωγό-νήπια και γονείς.
Οι εκπαιδευτικές και μαθησιακές ανάγκες εκπαιδευτικών-μαθητών καλύφθηκαν μέσα από την επικοινωνία και την έκφραση συναισθημάτων στην κοινή προσπάθεια υλοποίησης του προγράμματος και ολοκλήρωσής του κατά την επαναλειτουργία των σχολείων.
Η οργάνωση της υλοποίησης του έργου εξ αποστάσεως ήταν μια πρόκληση που υλοποιήθηκε με επιτυχία και παρουσιάστηκε στους γονείς και τα παιδιά μέσα από τον σύνδεσμο: (όπου μπορείτε να γνωρίσετε το έργο μας)
[https://wakelet.com/wake/O1M0uiXDBFrE0rl3Q1goR](https://wakelet.com/wake/O1M0uiXDBFrE0rl3Q1goR?fbclid=IwAR0CazI8vmvVkY7UsspozU4l98sqlWivI57h1msp4mGzw-UUFq8stvMNCBs)
Επίσης στη 12η αποστολή τα παιδιά παρουσίασαν έναν ταξιδιωτικό οδηγό μέσω διαδραστικού πίνακα, όπου προσκαλούν όλους στις ομορφιές του Ν. Θεσπρωτίας στον ακόλουθο σύνδεσμο: [https://www.thinglink.com/scene/1321231807819022339](https://www.thinglink.com/scene/1321231807819022339?fbclid=IwAR3DFGeFOrq8UQIMlRdw_jqSJN-cQTHu-D_6_Tn7qbFRyg0WsAUdjOTkSVs)

3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας Β. Μελά – 1ο Τμήμα η ομάδα: “Οι πειρατές της γνώσης”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *