Αγροτικές κινητοποιήσεις, πολιτικό σύστημα, η έννοια της βίας και …. εμείς….

Share Button
του ΑΛΚΗ ΦΑΤΣΙΟΥ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ
🔻 A ! Είναι φανερό, χρόνια τώρα, ότι η έννοια της ΒΙΑΣ, η λέξη ΒΙΑ, κρατάει περίοπτη θέση, στην λίστα των πλέον πολυχρησιμοποιημένων εκφράσεων, στην καθημερινότητά μας . Τα δε πρόσφατα γεγονότα, με αφορμή τις αγροτικές κινητοποιήσεις, και τον τρόπο αντιμετώπισής των, από το κυρίαρχο πολιτικό σύστημα, ( με προεξάρχουσα την κυβέρνηση..) μας δίνουν την αφορμή να συνεχίσουμε να μιλάμε, είτε ειδικά είτε γενικά περί ΒΙΑΣ.
🔹 Η εκδήλωση της ΒΙΑΣ, είναι πλέον μία διαρκής ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, και η οποία , κατά την γνώμη μου, θα συνεχίσει να είναι, αφού, χρόνια τώρα, και στην Ελλάδα και παντού η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ καθημερινότητα έχει καταδείξει πως είναι ο μόνος τρόπος δηλ. η ΒΙΑ, που ένα κατά ΦΥΣΕΙ και ΘΕΣΕΙ αντιλαϊκό καθεστώς και ένα άθλιο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, να αντιμετωπίζει τις ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ των αδικουμένων πολιτών …
🔹 Με το σημείωμά μου αυτό, θα επιχειρήσω – και μαζί μου ελπίζω κι εσείς που με διαβάζετε – να προσεγγίσω , όσο μου είναι δυνατόν, τόσο κοινωνιολογικά όσο και πολιτικά, την έννοια της ΒΙΑΣ …
🔻 Β ! Πριν ο καθένας μας αρχίζει να τοποθετείται, απέναντι σε διάφορα φαινόμενα ΒΙΑΣ ή σε φαινόμενα που ομοιάζουν με ΒΙΑ, θα πρέπει κατά την άποψή μου, να έχει ήδη ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, σε κάποια ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ :
🔹 1ον ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ ;; ( πέραν της λεκτικής – κατά κυριολεξία- ερμηνείας )
🔹 2ον ) ΠΟΙΟΣ ή ΠΟΙΟΙ, κάθε φορά την ορίζουν ;;; 🔹 3ον ) ΠΟΙΟΣ ή ΠΟΙΟΙ την ασκούνε ;;;
🔹 4ον ) ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ή για ΠΟΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ασκείται ;;;
🔹 5ον ) Τέλος έχει ορθότητα, ο σχεδόν επιβαλλόμενος ‘’ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ‘’ με την μορφή δήλωσης : ‘’ Καταδικάζουμε την Βία, απʼ όπου και αν προέρχεται ‘’ ή πρόκειται για ένα ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟ, ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ και συμψηφιστικό αφήγημα και ΠΟΙΩΝ ;;;
🔻 Γ ! Ειδικότερα, για τους ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ, ΑΛΙΕΙΣ, ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ ( και φυσικά για τις περισσότερες επαγγελματικές ομάδες…), θα πρέπει να απαντηθούν, και τα παρακάτω ερωτήματα :
🔹 α) Είναι ή όχι ΒΙΑ, η ορατή σε ΟΛΟΥΣ μας ( και φυσικά στους εκεί κατοικούντες και απασχολούμενους στον Πρωτογενή Τομέα.. ) η ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ συνεπεία της ΦΤΩΧΕΙΑΣ που υπάρχει, και κύρια στους ΑΓΡΟΤΕΣ, ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ κ.λ.π., μια ΦΤΩΧΕΙΑ, ένας ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ, που είναι αποτέλεσμα των εγκληματικών πολιτικών σε αυτόν τον τομέα, τόσον της Ελληνικής Πολιτείας όσο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΚΑΠ) ;;;
Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα στις τηλεοράσεις μας, βλέπουμε τον ΞΕΣΗΚΩΜΟ των αγροτών όλης της ΕΥΡΩΠΗΣ…
🔹 β) ΕΙΝΑΙ, ή ΟΧΙ ΒΙΑ, και μάλιστα του χειρίστου είδους, να ΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ κυριολεκτικά ο Πρωτογενής Τομέας, και φυσικά ΟΛΟΙ οι απασχολούμενοι με αυτόν, μαζί με τις οικογένειές τους…
ΕΝΑΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ που ήταν και είναι αποτέλεσμα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, χρόνια τώρα, του ΔΕΣΠΟΖΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και φυσικά όμοιων της Ευρωπαϊκής Ενώσεως ;;
🔹 γ) ΕΙΝΑΙ ή όχι ΒΙΑ, και μάλιστα του χειρίστου είδους, όταν οι απασχολούμενοι στον πρωτογενή τομέα, ΑΓΡΟΤΕΣ κ.λ.π., να είναι μέσα σε δεινή οικονομική κατάσταση, μέσα σε μια γενικευμένη ΦΤΩΧΕΙΑ, με χρέη, με υποχρεώσεις, με μεσάζοντες, και αναγκάζοντας να παλεύουν χωρίς να πετυχαίνουν, ούτε καν την ΕΠΙΒΙΩΣΗ τους ;;
🔹 δ) ΕΙΝΑΙ ή όχι ΒΙΑ, και μάλιστα του χειρίστου είδους και στα όρια απολύτου απανθρωπιάς, όταν οι ΑΓΡΟΤΕΣ κ.λ.π. συνεπεία αυτής της ΦΤΩΧΕΙΑΣ, εξʼ αιτίας πλειστηριασμών, άλλοι έχουν χάσει τα σπίτια τους και άλλοι πρόκειται σύντομα να υποστούν αυτό, να χάσουν τα αγροτικά τους μηχανήματα, αφού δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους ;;;
🔹 ε) Είναι ή όχι ΒΙΑ, και μάλιστα του χειρίστου είδους, όταν οι ΑΓΡΟΤΕΣ κ.λ.π. ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ λόγω της αποδεδειγμένης ΦΤΩΧΕΙΑΣ τους, να κρατήσουν τα παιδιά τους στο ίδιο αντικείμενο, και αναγκάζονται να παίρνουν τον δρόμο της εσωτερικής ή εξωτερικής μετανάστευσης, ακόμα όταν τα παιδιά τους επιτυγχάνουν την εισαγωγή τους σε Πανεπιστημιακές και όχι μόνο σχολές, δεν πηγαίνουν αφού δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα υπέρογκα έξοδα ;;;
🟠 ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ;; Για τον γράφοντα, ( και πιστεύω για κάθε στοιχειωδώς νοήμονα…) είναι ΝΑΙ !! Όπως είναι φυσικό η ΑΓΡΟΤΙΑ, ενώ υφίσταται όλα τα παραπάνω που ανέφερα, ταυτόχρονα είναι γεμάτη οργή για τα όσα προκλητικά αποκαλύπτονται για την τεράστια διαφθορά, που έχει αποκαλυφθεί στον τομέα των επιδοτήσεων ( ΟΠΕΚΕΠΕ ), με πρωταγωνιστές ημέτερους και κυβερνητικούς παράγοντες !!
🔻 Δ ! Όλα τα παραπάνω, ΒΑΡΒΑΡΑ και ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ φαινόμενα, όπως είναι φυσικό, με την διαχρονική ‘’ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ‘’ των Αστυνομικών Δυνάμεων ΒΙΑΣ ( Α.Δ.Β. ), δηλαδή με τον κυρίως Εκτελεστικό και Επιχειρησιακό Βραχίονα της Πολιτειακής εξουσίας, το ΚΡΑΤΟΣ, καταπνίγει με ΒΙΑ, ρόπαλα, σφαίρες πλαστικές κ.λ.π., την κάθε λαϊκή αντίδραση οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας…
🔹 Όπως γίνεται αντιληπτό για την όλη παραπάνω ζοφερή εικόνα, για το τώρα και το μέλλον του λαού μας και της χώρας γενικότερα, η ευθύνη βαριά σε όλο το ΔΕΣΠΟΖΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ . Όποιος από τους συμπατριώτες μου, δεν κατανοεί ή δεν αποδέχεται τα παραπάνω, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι είτε ΑΦΕΛΗΣ είτε ΙΔΙΟΤΕΛΗΣ και συνεπώς, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ή ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ αντίστοιχα, ΕΧΘΡΟΣ της κοινωνίας και των συμφερόντων των ΠΟΛΛΩΝ …
🔹 Όλα τα παραπάνω, κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα, τα οποία καταγράφω ως μορφές ΒΙΑΣ, όλες αυτές τις πολιτικές που έχουν αυτά τα αποτελέσματα, σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες, έγκριτους ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥΣ και ΠΟΛΙΤΕΙΟΛΟΓΟΥΣ, εκπορεύονται, γεννώνται και εκκολάπτονται από ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ : Από την ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ και αναφέρεται σαν έννοια, με τον όρο ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ !!!!!
🔻 E! Όμως για την πληρότητα της ανάλυσης, δεν νομίζω ότι ΜΠΟΡΕΙ να απουσιάζει και μία άλλη, ΚΟΡΥΦΑΙΑ θα έλεγα, διάσταση της έννοιας της ΒΙΑΣ . Με απλά, απλούστατα λόγια :
🔹 α) ΕΙΝΑΙ ποτέ δυνατόν, να θεωρηθεί κατακριτέος ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ, η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ενός σκλαβωμένου λαού, εναντίον του ΚΑΤΑΚΤΗΤΟΥ ;;; Αυτονόητη η απάντηση : Φυσικά και ΟΧΙ !!
🔹 β) ΕΙΝΑΙ ποτέ δυνατόν, να θεωρηθεί κατακριτέα η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ της συντριπτικής πλειοψηφίας της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, εναντίον μίας ΑΙΣΧΡΗΣ, ΑΝΗΘΙΚΗΣ και ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ μειοψηφίας, έστω και αν αυτή η μειοψηφία ήλθε στα ‘’ πράγματα ’’ με κοινοβουλευτικές διαδικασίες και που αποδεδειγμένα ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙ τους ΠΟΛΛΟΥΣ, με μόνο κριτήριο ( φυσικά και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις ) ότι τάχα, οι μέθοδοι, οι τρόποι, που χρησιμοποιούν οι ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΙ στην 1η περίπτωση, οι ΞΕΣΗΚΩΜΕΝΟΙ, οι ΑΝΤΙΔΡΟΥΝΤΕΣ στην 2η περίπτωση, περιέχουν και το στοιχείο της ΒΙΑΣ ;;; Προφανώς θα ήταν ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ μία τέτοια άποψη και ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΑ και σίγουρα παντελώς ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ …
🔹 Άλλωστε ΕΙΝΑΙ δεδομένο , ότι οι ΑΓΩΝΕΣ για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΑΤΟΜΙΚΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, πολλώ μάλλον, οι αγώνες που αφορούν την ίδια την ΕΠΙΒΙΩΣΗ, τη ΖΩΗ ( αγρότες κ.λ.π. ), ΔΕΝ γίνονται με τριαντάφυλλα σε γιορτές ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΩΝ… Η τυχόν παραδοχή της αντίθετης άποψης, ΔΕΝ θα απέτρεπε τις όποιες ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ, ή και την πραγματοποίηση των ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ από σκλαβωμένους λαούς, όπως αυτή του 1821 κ.λ.π.
Επίσης ουδέποτε θα δημιουργείτο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ κατά των Γερμανών Ναζιστών κατακτητών, το ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ κ.λ.π ούτε φυσικά θα επέτρεπε την δημιουργία ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ τόσο στην ΕΛΛΑΔΑ όσον και αλλού, εναντίον στυγνών ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΩΝ …, όπως η πλέον πρόσφατη δηλαδή αυτή των Απριλιανών χουντικών του 1967 !!
♦️ ΕΙΝΑΙ ποτέ δυνατόν, να θεωρηθεί κατακριτέα, η στάση των πολιτών, που ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ διαδηλώνοντας – και όχι μόνο ..- , που προσπαθούν να ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΝ ή να ΑΜΥΝΘΟΥΝ με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ακόμα και με ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, στην ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ και ΒΙΑ, δεχόμενοι, κατά κανόνα βάρβαρη και απρόκλητη επίθεση από τις Αστυνομικές Δυνάμεις Βίας ( Α.Δ.Β), με μόνο λόγο και αιτία, επειδή τολμούν να διεκδικήσουν στοιχειώδη ΑΤΟΜΙΚΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, από την αφαίρεση των οποίων διακυβεύεται η ίδια τους η ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ( αγρότες κ.λ.π.) η ίδια τους η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ αλλά και η ΟΝΤΟΤΗΤΑ της πατρίδας τους ;;; ΟΧΙ βέβαια …
♦️ ΕΙΝΑΙ δυνατόν , να συνεχίσουμε να ανεχόμαστε ΑΒΟΥΛΟΙ, ΑΠΡΑΓΟΙ και ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ, τις συνέπειες μιας πολιτικής που εκπορεύεται από μία αποδεδειγμένα ΕΠΙΖΗΜΙΑ, για τα λαϊκά συμφέροντα, ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ, έστω και αν αυτή περιβάλλεται από τον κοινοβουλευτικό μανδύα της νομιμότητας ;;; Όχι βέβαια … όταν μάλιστα το κυρίαρχο στοιχείο της Ελληνικής Πολιτείας, σε επίπεδο θεσμών, είναι η γενικευμένη ΔΙΑΦΘΟΡΑ !!
🔻 ΣΤ ! Σαν επίλογο στις παραπάνω σκέψεις :
ΝΑΙ, ένα τεράστιο ΝΑΙ, στις αγροτικές κινητοποιήσεις.
💠 Φίλτατοι αναγνώστες : αν πρόκειται να επιλέξουμε μεταξύ του ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ( ΚΛΕΙΣΙΜΟ ) δρόμων, λιμανιών, αεροδρομίων, για κάποιο προσωρινό χρονικό διάστημα, και του ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ των σπιτιών της ΑΓΡΟΤΙΑΣ, ε λοιπόν, ας προτιμήσουμε το ΠΡΩΤΟ… Αυτό γιατί η εξαφάνιση του Πρωτογενούς Τομέα, ισοδυναμεί με εξαφάνιση της ίδιας της χώρας, του ίδιου του Λαού μας…
💠 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ :
Οφείλουμε, ως ενεργοί ΠΟΛΙΤΕΣ να ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ, να ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ, να ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ αλλά και να αμυνόμεθα ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, απέναντι στην οποτεδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο εκδηλούμενη ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ, όταν αυτή στοχεύει στην αφαίρεση δικαιωμάτων, με κυρίαρχο αυτό της ζωής και της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
♦️ Σε αυτήν την στάση άλλωστε, συνηγορεί και αυτό το ίδιο το αστικό ΣΥΝΤΑΓΜΑ ( άρθρο 120 παρ. 2 και 4, άρθρο 22 σε συνδ. Ν. 152/85 κ.λ.π, καθώς επίσης και τα άρθρα του ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ, 330, 20, 22, 25 κ.λ.π) . Η συγκεκριμένη νομική αναφορά για τους αείποτε αγωνιούντες για εξεύρεση νομικού ερείσματος …
♦️ Κυρίως όμως, συνηγορεί η ίδια μας η Ιστορία, η ιστορία του Ελληνικού Λαού, που είναι γεμάτη από αγώνες για ελευθερία από ξένους και ντόπιους ΔΥΝΑΣΤΕΣ και καθεστώτα, για κοινωνικούς αγώνες, προς απόκτηση ή διατήρηση ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ και ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ …
♦️ Επίσης στην παραπάνω στάση συνηγορεί βέβαια και ο ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ , όταν αυτήν την αντίδραση κατά της Διεφθαρμένης Διοίκησης ή οργάνων αυτής ( ΚΡΑΤΟΥΣ ), την θεωρεί για ένα λαό : « ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΙΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ » ( σ.σ : υποχρεώσεών του ) .
♦️ Φίλτατοι αναγνώστες μου .
Ανεξάρτητα των όποιων προβλημάτων ενός εκάστου, ( άλλωστε , σχεδόν ΟΛΟΙ έχουμε … ), νομίζω ότι ΠΑΝΤΑ έχουμε την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, μπροστά στα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, να ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ την ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ, να στεκόμαστε στην ΣΩΣΤΗ μεριά … Αν μη τι άλλο, η επιλογή αυτή, είναι τουλάχιστον, ζήτημα στοιχειώδους ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ… και εν προκειμένω, η σωστή πλευρά είναι, δίπλα στην ΑΓΡΟΤΙΑ και σε κάθε μορφή Αγώνα, που αυτοί θα επιλέξουν. Η επιλογή της ΟΥΔΕΤΕΡΗΣ στάσης , δεν είναι απλά αποφυγή της ΑΤΟΜΙΚΗΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ Ευθύνης, είναι , εν τέλει ΣΥΝΕΝΟΧΗ !!! ♦️. Και μην ΞΕΧΝΑΜΕ : Η τυχόν κατάρρευση του αγώνα των ΑΓΡΟΤΩΝ,
ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ κ.λ.π. θα είναι και η κατάρρευση της ίδιας της οντότητάς μας, ως λαού…. Αν δεν σταθούμε ΑΡΩΓΟΙ και ΕΜΠΡΑΚΤΑ, κοντά στον δίκαιο Αγώνα τους, σιγά – σιγά έρχεται και σειρά άλλων κοινωνικών στρωμάτων και επαγγελματιών, και στο τέλος δεν θα υπάρχει κανείς να συμπαρασταθεί, όταν θα φτάνει και η σειρά του ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ…
💠. ΝΑΙ λοιπόν στον αγώνα της ΑΓΡΟΤΙΑΣ, όποια μορφή του και αν αυτός πάρει.
ΝΑΙ λοιπόν στο Συνταγματικά (άρθρο 120) κατοχυρωμένο δικαίωμα Αντίστασης των αγροτών, απέναντι σε όλες τις μορφές ΒΙΑΣ που ασκείται ή πρόκειται να ασκηθεί, από την Πολιτειακή εξουσία σε βάρος τους.
💠. ΝΑΙ λοιπόν στο Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ΑΓΡΟΤΙΑΣ σε άμυνα, με οποιονδήποτε τρόπο και μέσον, απέναντι σε όποιον επιβουλεύεται το υπέρτατο δικαίωμα επιβίωσης και ζωής αυτών και των οικογενειών τους. 💠. Αν δε στα πλαίσια αυτής της αντίστασης και της άμυνας, κάποιες πράξεις των αγροτών, φέρουν το στοιχείο του ‘’παρανόμου’’, οι πράξεις αυτές μένουν ατιμώρητες, λόγω ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΓΚΗΣ (άρθρο 25 Ποινικού Κώδικα ).
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΛΚΗΣ ΦΑΤΣΙΟΣ
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2025 ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *