Διακρίσεις μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Αριστοτέλης

Share Button

Έχουμε την χαρά να ανακοινώσουμε ότι το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατών έλαβε μέρος με μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, στις 19 Μαΐου 2018 στη Β΄ φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών Αριστοτέλης. Ο διαγωνισμός αυτός διοργανώνεται από κοινού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τμήμα φυσικής),την Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ) και την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.

Οι μαθητές μας, οι οποίοι έλαβαν μέρος, πέτυχαν σημαντικά αποτελέσματα, ενώ μετά από επιλογή που έγινε, με βάση την αξιολόγηση των γραπτών των μαθητών,συνέχισαν στη δεύτερη φάση πανελλήνιας εμβέλειας, όπου και τώρα έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι κατέκτησαν βραβεία αριστείας.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Μίγκος Γεώργιος και Δανδάκης Γρηγόριος κατέκτησαν το δεύτερο βραβείο αριστείας και ο μαθητής της Ε’ τάξης Αχιλλεύς Θάνος κατέκτησε επίσης το δεύτερο βραβείο αριστείας .

Επισημαίνεται ότι οι μαθητές αυτοί είχαν πρωτεύσει στην α’ φάση του Διαγωνισμού σε περισσότερα από 1.300 Ελληνικά Δημοτικά Σχολεία του εσωτερικού και του εξωτερικού που έλαβαν μέρος. Στην α’ φάση του Διαγωνισμού έλαβαν μέρος περισσότεροι από 50.000 μαθητές. Οι πρωτεύσαντες μαθητές στη β’ φάση βραβεύονται -σύμφωνα με το πρότυπο βράβευσης των Διεθνών Ολυμπιάδων Φυσικής με 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ και ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ
για κάθε τάξη του Δημοτικού (Ε’ και ΣΤ).

Η συμμετοχή των μαθητών σε αυτόν τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό, δεν στόχευε στην όποια συγκυριακή βαθμολογική κατάταξή τους, ούτε οι καλές επιδόσεις ήταν αυτοσκοπός. Η συμμετοχή τους στόχευε στην εξοικείωσή τους με ένα περιβάλλον άμιλλας, ευρύτερο του σχολείου τους, με συνθετικές ερωτήσεις αυξημένης κατά κανόνα δυσκολίας, οι οποίες περιείχαν απαραίτητα και ερωτήσεις πειραματισμού, όπως επιβάλλουν οι διεθνείς πρακτικές της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες. Γι’ αυτό και δεν απαιτούνταν ειδική προετοιμασία των μαθητών για τον διαγωνισμό αυτό,αλλά ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, με βάση τις υπάρχουσες γνώσεις και δεξιότητες, που αποκόμισαν οι μαθητές στο μάθημα των Φυσικών επιστημών και τη δυνατότητά τους να τις χρησιμοποιούν κατάλληλα, ώστε να ερμηνεύουν τον κόσμο γύρω τους.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις αγαπητές μας δασκάλες κ. Ρούλα Κηλιπούρα (ΣΤ’ τάξη) και κ.Δήμητρα Γκορέζη (Ε’ τάξη) που με το καθημερινό τους έργο οδήγησαν τους μαθητές μας στις επιτυχίες αυτές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *