ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας … επιστροφή στον Μεσαίωνα!!!-Μία προσωπική εμπειρία

Share Button

Στην εποχή των μεγάλων τετράιχνων οδικών αρτηριών, που διασχίζουν όλη τη χώρα από βορά προς νότο και από ανατολή προς δύση, ο δύσμοιρος επιβάτης του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, ζει την προσωπική του Οδύσσεια εν έτει 2023!

Τί κι αν πέρασαν δεκαετίες προσμονής για την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών έργων.
Τί κι αν εμβληματικά και επιβλητικά έργα, όπως η ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου, έχουν ολοκληρωθεί εδώ και 20 χρόνια!!

Τί κι αν επαγγελματίες όλων των κατηγοριών χρησιμοποιούν τακτικά το λεωφορείο κυρίως για την μετάβασή τους στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους.
Τί κι αν ευαγγελιζόμαστε την άρση της απομόνωσης της Ηγουμενίτσας κυρίως από το κέντρο της χώρας που είναι η Πρωτεύουσα.

Στο ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας  θα πρέπει να υποστείς την βάσανο ενός 7ωρου ταξιδιού!
Με 3 δρομολόγια που περνάνε από όλα τα χωριά και όλες τις εξόδους της διαδρομής είτε πρόκειται για τον νομό μας είτε πρόκειται για την Ιόνια οδό ( Φιλιππιάδα, Άρτα, Μεσολόγγι κ.λ.π.), είτε για την Ολυμπία οδό ( π.χ. Κόρινθος).

Ακόμα χειρότερα, όταν πρέπει να ταξιδέψεις με ένα παλαιό λεωφορείο, μέσα στην «μπίχλα», με υποτυπώδη κλιματισμό, με αμορτισέρ διαλυμένα.

Όταν φθάνεις αισίως στον προορισμό σου, είσαι ήδη «κουδούνι».
Έχεις παροπλιστεί στην κυριολεξία και σίγουρα θα πρέπει να έχεις προνοήσει, η επαγγελματική υποχρέωση που ενδεχομένως έχεις αναλάβει, να αφορά την επόμενη ημέρα για να μπορείς να ανταπεξέλθεις και να είσαι αντάξιος των προσδοκιών.

Αυτά υπέστην κι εγώ την Πέμπτη, με δρομολόγιο για Αθήνα στις 12 το μεσημέρι.

Βέβαια θα πει κάποιος ως αντίλογο, πρέπει να εξυπηρετηθεί και η ενδοχώρα ή άλλοι ενδιάμεσοι προορισμοί.
Ότι θα πρέπει το ΚΤΕΛ να έχει έσοδα και ως εκ τούτου θα πρέπει να αξιοποιήσει οποιαδήποτε στάση.
Σύμφωνοι ως ένα σημείο …
Μπορεί ωστόσο να διατηρήσει 2 δρομολόγια ως έχουν και να βάλει 1 express, ώστε όλοι να είναι καλυμμένοι.
Διότι δεν είναι δυνατόν το 2023 ένα ταξίδι στην Αθήνα να καθίσταται μια τραυματική εμπειρία.
Και σίγουρα θα έχει όφελος και το ίδιο το ΚΤΕΛ, διότι ταξιδεύοντας υπό «ανθρώπινες συνθήκες», ο πολίτης θα το προτιμά και θα γίνει εν γένει ένα ελκυστικότερο μέσο μετακίνησης, για περισσότερους συμπολίτες μας.

Υ.Γ. Σχετικά με την παλαιότητα των λεωφορείων, την καθαριότητα  ή και την μηχανολογική αρτιότητα- επάρκεια εν γένει του στόλου του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, δεν έχω άποψη και σίγουρα οι περιγραφές που κάνω παραπάνω, δεν αφορούν το σύνολο των οχημάτων. Μεταφέρω απλά την προσωπική μου εμπειρία από ένα συγκεκριμένο ταξίδι, ως απλός επιβάτης και χρήστης των υπηρεσιών που προσφέρει ο οργανισμός προς τον πολίτη.

Σωτήρης Γιάκης
Οδοντίατρος
Ειδικός Χειρουργός Εμφυτευματολόγος

3 comments on ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας … επιστροφή στον Μεσαίωνα!!!-Μία προσωπική εμπειρία

  1. Είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο, όποιος έχει την δυνατότητα αποφεύγει να χρησιμοποιήσει το ΚΤΕΛ.

    ΥΠΑΡΧΕΙ όμως και η άλλη διάσταση.
    Παλαιότερα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τα πλοία Πατρας-Ιταλίας. Με αυτά αφού μπορούσες να επιβιβαστείς στην Πάτρα στις 11,00 μ.μ. και το πρωί στις 7,00-8,00 να είσαι στην Ηγουμενιτσα-Κερκυρα, να ασχοληθείς με την δουλειά σου και το βράδυ να επιβιβαστεις ,πάλι στο καράβι, ώστε το πρωί να ξημερώσεις στην Πάτρα και στις 10-11 να είσαι στην δουλειά σου στην Αθήνα.
    Το κέρδος χρόνου σημαντικό.
    Δυστυχώς Απαγορεύτηκε αυτή η επιβίβαση.
    Λόγος ή δυσκολία του ελέγχου της λαθροεπιβιβασης !
    Δικαιολογία που δεν μπορεί να ευσταθήσει !

    Να το ζήτησαν τα ΚΤΕΛ Θεσπρωτιας-Κεκυρας , αμφιβάλω.
    Μάλλον κάποιος ανεγκέφαλος.

  2. Καλημέρα σας,
    Θα απαντήσω στον κ. Δ. ΚΟΤΣΩΝΗ [ενημερωτικά].
    Τα δρομολόγια εσωτερικού, με τα πλοία ερχόμενα, από κ προς Ιταλία όντως διακοπήκαν.
    Δε μεσολάβησε κανένας οργανισμός κ δεν έχει σχέση με το μεταναστευτικό.
    Ο νόμος είναι διεθνής.
    Ο ΟΛΗΓ είναι χαρακτηρισμένος ‘transit port’ κ όχι αφετηρίας άφιξης μεταξύ ενδοχώριων προορισμών.
    Αυτό σημαίνει ότι:
    • Επιτρέπετε η εμπορική κίνηση, μόνο από τον ’αρχικό Ελληνικό λιμένα’ προς εκτός χώρας προορισμό κ αντίθετα.

  3. Πρίν μερικά χρόνια σε δρομολόγιο από Αθήνα για Ηγουμενίτσα , ρωτήθηκε ο οδηγός
    “Σε πόσες ώρες θα φτάσουμε ;”
    Και η απάντησή του , με ξέκαρδα γέλια
    ” Γύρω τις 7 το απόγευμα, αν δεν μας πιάσει καμμιά καρδιά”
    Είχε όρεξη για αστεία ….

    Εκείνο που ακόμη και σήμερα δυσκολεύονται να κατανοήσουν είναι η τηλεφωνική προκράτηση εισητηρίου , όταν αυτό είναι ανακαίο.
    Πρέπει να κατέβεις στον Κηφισσό για να το αγοράσεις…
    Ταπεινά θα πω … Βάλτε χρονικό όριο ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 40 λεπτών μιάς ώρας από το δρομολόγιο , έτσι ώστε να εξυπηρετείται το κοινό.
    Καλολροαίρετα ότι έγραψα μήπως και αλλάξουμε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *