Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας για τις πιλοτικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της οδού Κύπρου

Share Button

Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας ως ΝΠΔΔ αλλά και ως επιστημονικός φορέας του νομού , εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του σχετικά με το λεγόμενες “πιλοτικές” κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της πόλης της Ηγουμενίτσας .

Αυτές περιλαμβάνουν , μεταξύ άλλων , τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου εντός της οδού Κύπρου , με σκοπό όπως διατείνεται την …απομάκρυνση από το κέντρο της πόλης του μεγαλύτερου αριθμού των οχημάτων , επικαλούμενο και τον …CoVid 19 !

Στόχος είναι να καταργηθεί η στάθμευση στην μια πλευρά της οδού Κύπρου και στη θέση της να κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος 2.05 μέτρων (μαζί με το διαχωριστικό) με αποτέλεσμα την στένωση ενός ήδη στενεμένου δρόμου και μάλιστα του πλέον κεντρικού.

Διαβάζουμε στην ειδησεογραφία πως είναι πρόταση του Υπουργείου Ενέργειας & Περιβάλλοντος η προώθηση ποδηλατοδρόμων.

Είναι απολύτως προφανές ότι στην Ηγουμενίτσα αυτό θα δημιουργήσει πολύ περισσότερα προβλήματα από όσα φιλοδοξεί να λύσει.

Η Ηγουμενίτσα ΕΧΕΙ ΗΔΗ ποδηλατόδρομο στην παραλιακή , έναν δρόμο δίπλα από την Κύπρου.

 

Εδώ όμως γεννιούνται και άλλα ερωτήματα.

 

Στο σχέδιο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου , βάσει του οποίου γίνονται οι προτάσεις , αναφέρονται ΑΝΑΚΡΙΒΗ στοιχεία για τις υπάρχουσες διαστάσεις πεζοδρομίων και οδοστρώματος (απορίας άξιο το γιατί) , με αποτέλεσμα να ωραιοποιείται η τελική μακέτα προκειμένου να δείχνει λειτουργική.

– Αναγράφεται πως τα υπάρχοντα πεζοδρόμια έχουν πλάτος 2.50μ , ενώ είναι 2.95μ !!!

– Αναγράφεται πως το υπάρχον οδόστρωμα έχει πλάτος 10.20 , ενώ είναι 9.05μ !!!

– Το σχέδιο του Δήμου αναφέρει πως θα αφήσει , μετά την κατασκευή του ποδηλατοδρόμου , καθαρό οδόστρωμα 8.15μ. Με μια απλή αφαίρεση όμως προκύπτει πως απομένουν 9.05 – 2.05 = 7 μέτρα.

 

Πώς θα είναι εφικτό το παρκάρισμα στην αριστερή πλευρά και η ολιγόλεπτη στάθμευση στη δεξιά πλευρά , όπως η μελέτη διατείνεται , βασιζόμενη πάντα σε ανακριβή δεδομένα ;

Στα 3 μέτρα που περισσεύουν θα μπορεί να περάσει μεγάλο όχημα ;

 

Είναι προφανές ότι από την αφετηρία του , το σκεπτικό του έργου , είναι άκυρο !

 

Η οδός Κύπρου είναι πρακτικά η μια και μοναδική αρτηρία της πόλης.

Η δυσλειτουργία που θα προκύψει στην ιατρική λέγεται έμφραγμα.

 

  • Πού θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου , οι επαγγελματίες , οι εργαζόμενοι και οι επισκέπτες , πολύ περισσότερο που ήδη η πόλη υπολείπεται θέσεων στάθμευσης ;

 

  • Πώς θα διευκολυνθούν να έχουν πρόσβαση στην πόλη επισκέπτες , καταναλωτές , ασθενείς σε ιατρεία και φαρμακεία ;

 

  • Ξεχνάμε πως στην Κύπρου υπάρχουν πολλά φαρμακεία , τα οποία θα εφημερεύουν;

Έχει ληφθεί υπ’όψη η δυσκολία πρόσβασης και ολιγόλεπτης στάσης σε αυτήν την περίπτωση ;

 

  • Μήπως για να απομακρυνθούν κάποια οχήματα από το κέντρο , θα έπρεπε πρώτα να επιδιώξουμε να απομακρυνθούν από αυτό δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες και όχι να διώκονται οι πολίτες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες ;

 

Δεν είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας.

Πρέπει όμως οι όποιες παρεμβάσεις να είναι πρακτικά εφαρμόσιμες και για τις παρενέργειες που τυχόν προκύπτουν να έχει προϋπολογιστεί ο τρόπος αντιμετώπισής τους.

 

Το ΔΣ του ΦΣ Θεσπρωτίας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *